Dagens klädsel + svammel


Finstickad kornblå klänning från H&M, glansiga svarta leggings från Lindex, boots från ZARA, bälte från Missäy(?) i Nordstan, stor herrklocka köpt i Kina, silverring köpt i Mexico och halband köpt i Smögen.


Idag kan årets första snöflingor! Det var inte många, men flingor var det likt förbannat! *hehe* Kallt som attan är det också! Tyvärr så gör sig detta faktum även påmint i min lägenhet som blir i kallaste laget på vintern och i varmaste laget på sommaren. Visserligen så tycker jag att en innomhustemperatur under 25 grader är kallt, tänk er då hur kallt jag tycker att 19 rader är! *brrrrrr* Gud vad bitter jag märker att jag låter nu när jag läser igenom vad jag har skrivit *haha* Men ni som känner mig vet att bitter är ungefär så långt ifrån min personlighet som man kan komma.. slänger in lite irroni på den oxå.. ÅHHHHH va mysigt med snö 1½ månad innan jul! ;o)

Jag kletade in mig med lite brun utan sol igår.. Det är ju helt vansinnigt vad mycket fräschare och snyggare man känner sig när man inte längre är genomskinlig *hihi* BUS is da shit! =)


Ikväll blir det middag och mys med Mr J. Har faktiskt börjat vänja mig vid att sova med honom och det känns nästan tomt utan.. Ett gott täcken skulle jag gissa.. Speciellt som att min säng är 1,20 bred *hehe*

Kommentarer
Postat av: nickie

Skit snygga outfits!

Postat av: simone

SV: HahaXD hallå Tjejen :D



Mja, t-shirten var längre baktill men det är matrialet på strumpbyxorna skulle jag tippa på, ruggig bomull mot bomulls-tshirt så flyger den faktiskt inte upp mer "klistras" på en :D till blanka leggings hade det inte funkat dock :)

2009-11-05 @ 14:05:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91