Dagens klädsel + svammel


Gårmelerad klänning från Only, kofta och glansiga leggings från Lindex, boots från ZARA, halsband från Indiska, stor herrklocka köpt i Kina, silverring köpt i Mexiko.

Herre gud! Kan det bli ljust nån gång idag! Jag förstår verkligen att det finns folk som blir deprimerande på vintern när man aldrig får se solen! Nu är ju jag som tur är inte en av dem =) Men lite sol hade ju inte skadat förståss.. Men, men, istället så får man gosa upp sig i soffan med en filt, tända en massa ljus och kolla på film med gott sammvete. Det är inte helt fel det heller (speciellt inte om man har en go grabb bredvd sig ;o)

Ikväll är sista gången på kustkepparutbildningen, men innan dess så tänkte jag kila runt en sväng på stan efter lite julklappar. Jag tänkte även anmäla mig till Friskis och Svettis (usch, vilket oerhört fult namn på en friskvårdskedja föresten.. kräks lite varje gång jag läser eller tar orden i min munn), jag har varit medlem på SATS nu i cirka två år, men jag har tappat sugen helt och med lite tur så kanske ett nytt ställe med lite goa vänner kan råda bot på det.. *håller tummarna*

Ciao!
Kommentarer
Postat av: alexandra

va fin du var i håre:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91