Dagens klädsel + svammel


Marinblå skjortkänning från H&M, glansiga leggings från Lindex, boots med dragkedja från ZARA, lackskärp från Rut m fl, halsband köpt i Smögen, stor silver/svart ring köpt i Mexico.


Mitt hår är så galet slitet! Varje gång jag har duschat så får jag bokstavligt talat slita i det för att reda ut det! Om jag inte klipper mig snart så kommer det väl sluta med att jag sliter av mig allt hår! =( Med andra ord så är det jag som åker till stan efter jobbet och letar en dropp-in klipp tid!

När vi nu ändå är inne på hår. TRESemmés shampoo och balsam är riktigt bra och gör håret mjukt och glansigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91