Min 25-års dag i bilder


När jag kom till jobbet så stod de här rosorna på mitt skivbord, sweet! Under dagen så fick jag även en Aladdin ask, en påse med Lindt kulor samt hela 7 chokladkakor med olika smak..hehe


Mina kolegor i fikrummet


Anna hade bakat en supergod chokladmousse tårta!


Jag på
Tranquilo.


Min mycket goda hamburgare med mangosalsa, chevréost, små russin, jordnötter, cold slow och grillad majs.


Söta Anna med ostbricka..


Min dessert! "Banana gone locos" Grillad banan med flamberade marshmallows, färska jordgubbar, choklad flarn, vaniljsglass och choklad/chiliglass.
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig födelsedag!

Postat av: Fattybom

Vilken härlig dag! Grattis! :]

2009-05-27 @ 21:46:26
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91