Underbara vår!


Dagens klädsel: Jeans från Cubus som jag fått sy in i midjan då de töjt sig som attan, ny kort creme vit tunika från Indiska, vita väldigt fotvänliga pumps från Vagabond, mina favorit kristall örhängen och armband från Miss Dee.

Trots att lite av förkylningen fortfarande är kvar så kan man lixom inte låta bli att bli glad när det har varit så underbart väder som det har varit i Gbg idag! Du ljusgröna björkarna vajar sakta i vinden utanför mitt fönster och solen lyser på mina nyplanterade jordgubbar, lovely! =)

Håller på att baka
bröd igen för fulla muggar.. valnötterna var slut idag så jag testar med hackade hasselnötter istället, borde funka lika bra tycker jag! =)

Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

=) Super-duper!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91