Så gick man vilse igen då!


Slappis outfit: Jeans köpte i Kina, hoodie från abercrombie and fitch, tunn vit topp från Only, gamla supersköna gymadojor från Nike.

Jäkla Ägngårdsbergen! Vet inte om ni minst det men jag var nära på att irra bort mig där en gång tidigare, men den här gången gick det inte åt rätt håll om man säger så.. *hehe* Hamnade i Eklanda och sen skulle jag försöka hitta tillbaka, men jag lyckades lixom gå i cirklar på nåt vis. Precis när jag var nära på att ge upp och ta bussen hem så såg jag en skylt som det stod Botaniska på (det var dit jag skulle) så jag tänke att jag banne mig inte skulle ge mig utan ta mig tillbaka igen! Och det gick till slut efter en mindre bergsbestigning och cirka två och en halv timma! *asg* När jag kom fram till Botaniska så belönade jag mig själv med en glass! *hihi*

Efter Botaniska gick jag till Linné och solade en sväng, sen tog jag spårvagnen till Frölunda torg, köpte lite grejer till festen och mat. Jag har sällan varit så hungrid som jag var när jag kom hem! Även om det blev en lite längre promenad än planerat så var det ändå skönt och fantastiskt vacker! Ibland är det nästan svårt att ta in vad sanslöst vacker naturen kan vara!

Nu är jag trött.. fast skönt trött! Men det blir nog en lugn kväll framför tven.. =)
Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey,TÄVLA hos mig och vinn en kjol från Stylebystars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91