Så funkade den nya locktången..


Sjukt bra locktång för ynka 99 kr måste jag säga!
Här hittar ni den om ni skulle vara sugna. Började locka uppifrån hårrötterna och rullade sedan runt resten av håret.. och voalla, så här blev det! På den lilla bilden så har jag sovit på saken, separerat lockarna och satt i löshåret.

När jag är klar med hela håret, vilket tog typ 15 minuter så sprejar jag över alltihopa med ett mjukt spray. Egentligen så borde man väl förmodligen använda några värmeskyddande produkter innan man lockar, men jag brukar fuska med det. Bäst av allt är det om det inte är fuktigt väder ute för då sitter lockarna tills nästa gång jag duschar håret, vilket brukar vara ungefär var tredje dag, iaf inte oftare! =) Så, så himla mycket tid lägger jag faktiskt inte ner på håret om ni nu trodde det.. *hihi*
Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

15 min måste vara världsrekord ;)

det tar över en timme för mig att locka mitt hår :S

Postat av: Linda

Sophy - What U See Is What U Get: Det gäller att ha rätta knycken! hehe Eller att ha gjort det MÅNGA gånger så det sitter i ryggmärgen.. =)

2009-05-14 @ 21:30:49
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: jenny

Wowo vad snyggt det blev!!!!!

2009-05-15 @ 09:58:36
Postat av: jenny

Förresten...vart har du fått tag på löshåret och hur sätter du i det?

2009-05-16 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91