Oslo shopping!


Har fått dille på färgen korall/persika eller vad man nu ska kalla den? Snygg är den iaf och att man ser brunare ut i den gör ju inte saken sämre =) Köpte iaf en skjortaVero Moda i denna färgen och en klänningIndsika.  På Indiska köpte jag även en skön tunika som jag inveg idag.

Eftersom vi skulle ha gått ut och festat på lördagkvällen (men somnade i soffan istället *haha* Gud va mycket party man är ibland) så var jag tvunga att investera i nya lösögonfransar eftersom jag glömt mina hemma. Brukar alltid köpa den här långa lite tjockare varianter från H&M's eget märke, sen klipper jag var frans i tre delar trimmar dem lite och sätter en liten bit längt ut på vardera öga. Ger en fin flörtig blick och dessutom så är de sjukt mycket lättare att sätta dit och grymt mycket bekvämare att bära!

Sist men inte minst köpte jag två flaskor med världens bästa och billigaste (45 NOK) torrschampoo! Luktar cocos, nästan som Hawaian Tropics produkter och påminner mig om varma stränder långt bort..
Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Jättesöta blusar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91