Om inte du köper den...

... så gör jag det! Muhahaha! *hihi*

Emily prövade den här klänningen i helgen, men valde att inte köpa den, men jag gick och kärade ner mig så jag svängde förbi H&M idag och köpte den!

Tänkte ha den på min 25-års fest nästa helg! I kombination med lite BUS och lite matchande smycken så kommer det bli såååå fint *tihii* Dessutom så sitter den inte åt runt magen och det kan ju vara rätt skönt ibland när man vet att man kommer äta en massa mat och snacks innan man går ut.. Att springa runt med en gravidmage i en tight klänning gör ju sällan att man känner speciellt het..hehe!

Förra året då Åsa fyllde 25 och hade fest så var vi töser så himla snygga och lyckades matcha varandra nästan löjligt bra.. *hihi*



Nu återstår det bara att se om vi lyckas lika bra i år.. ;o)
Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där var riktigt snyggt!

Postat av: Emily

Det gjorde du rätt i! Den kommer vara görsnygg på dig!! :)

2009-05-21 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91