Nya hårvårdsprodukter!



Efter gårdagens blekning så är jag i stort behov av en inpackning. Efter att ha läst ett tips på en blogg om att LUSH's inpackning ska vara bra så var jag tvungen att svänga förbi stan efter jobbet och investera i en sådan (till halva priset dessutom!=) Det är en leave-in inpackning som man ska smeta in i tort hår, låta verka i 30 minuter (eller över natten) för att sedan tvätta hur men shampoo och balsam. Köpte även et silverschampoo från Schwartskopf för att behålla den lusta färgen och att förhindra att det blir gult!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv: Ja visst har dem.



Åh spännande att höra vad du tyckte om inpackningen, har varit nära att köpa den flera gånger men ändå i sista stund köpt min gamla vanliga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91