Låt inte vänner med dålig smak hindra dig! ;o)

Då har man varit på bio då och sett "X-men origins wolverine" SJÄLV! Kan inte förstå varför det inte var nån som ville följa med och se den, den var ju jättebra! =) Var och såg den på Biopalatset och det var kanske runt 20 personer i hela salongen, tror ni inte att det kommer en lång drasut med HATT och sätter sig precis framför mig, snacka om otur! Självklart så flyttade jag mig! ;o)

Kan inte fatta hur fort den här veckan har gått trots att jag var rätt seg i början av den! Var hundra på att jag skulle bli förkyld, men det gick över innan det bröt ut på riktigt, så skönt!

Imorn åker jag till Angelika i Oslo! Ska bli kul att hälsa på och se stan igen. Har bara varit där i ca 4 timmar tidigare och det var förra sommaren.

Nu ska jag packa lite sen hoppa till sängs!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha...dålig smak...det kan ju diskuteras. Loooove ya hunny ; )

2009-05-07 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91