Jordgubbar!


Igår köpte jag en blompall att sätta blomlådan jag köpte på Ikea förra veckan. Idag var jag förbi blomsterhandlaren och köpte jordgubbsplantor som jag planterade! Satte även lite huvudsallad, gjorde även detta förra året och då hade jag sallad till mackorna nästan hela somaren. Hoppas nu bara att allt tar sig inte torkar eller flyter bort i nån regnskur!

När mina föräldrar var här förr förra helgen så hjälpte de mig att köpa en fejk gräsmatta till balkongen. Det känns otroligt mycket fräschare nu när det fula flagade golvet är täckt (bilderna längst ner)!

Lägg oxå märke till min oerhört verklighetstroga och praktiska präskrage blomma! Kan vara ett av mina bästa köp någonsin.. *hihi* För övrigt så har blomman säkert något flashigare namn, men det kom jag inte på just nu.. så ni får hålla tillgodo med prästkrage blomma.. ;o)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91