Jag skulle bara köpa en balkonglåda..


.. på Ikea igår, men kom hem med det här! *fniss* Varför lyckas man alltid handla mer än vad man tänkt sig när man besöker Ikea? Jag släpade iaf hem följande på bussen; rosa sugrör till sommarens alla drinkar ;o), 5-pack galjar (har alltid en ständig brist på galjar av någon märklig anledning.. ;o), en lampa till sovrummet så jag kan läsa min nattabok utan att behöva kisa. Himla finurlig sak var det som man kunde fästa på sängbordet. Vidare blev det ett gäng glödlampor, underlakarn och sist men inte minst 3 ST KUDDAR, så nu behöver ni inte släpa med er det när ni kommer och sover över, bra va?! *hihi*
Kommentarer
Postat av: Anna

Ja de är konstigt de där med att besöka ikea;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91