Invigning av elgrillen =)


Igår när Åsa och Nenis åkt hem kom Angelika hit och då passade jag på att iviga elgrillen som mina föräldrar dumpade av tidigare på dan. Jag måste bara säga att elgrill är en himla smidig uppfinning för oss som har balkong och inte får ha en "riktigt" grill. Det blev faktiskt heeelt ok, visst någon rökig smak blev det inte, men det blev gott ändå! Speciellt tillsammans med sallad och tzatziki. Jag och Angelika tjötade som vanligt aldeles för mycket och för länge igårkväll så idag så har man varit rätt sliten måste jag erkänna.. *hehe*
Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

heja elgrillen! =)



svar: ja cubus brukar ha en hel del fina grejer emellanåt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91