Hemma i Falköping..


I fredags tog jag tåget hem till Falköping. Där mötte jag upp Emily och vi avnjöt en hyffsat god lunch på ett folktomt Plantis, ett plus i kanten får de iaf för panacottan med hallonsås till dessert ! =) Efter lunchen så plockade vi upp hennes underbart söta och goa hund, Gizmo för att åka till Smådjurskliniken. Han var såå söt där han satt på golvet i fram vid mina fötter! På kvällen så var vi hemma hos henne å Dennis och kollade på film, "Taken" tror jag den hette om jag inte minns helt fel, det var en thriller, lite överdriven men ändå rätt bra.. =)

På lördag så firade mina föräldrar mg lite i förväg (fyller ju 25 på tisdag). Det serverades tårta (som jag gjort själv på eget bevåg!) och paket. Jag fick (som jag önskat mig) en verktygslåda med en massa bra att ha grejer, bla en slagborrmaskin, ett gäng borr, såg, en massa skruvar och plugg! En bra tjej reder sig själv, right?! =) Jag älskar verkligen mamma och pappas balkong, kvällssol och underbar utsikt! Detta året så hade de byggt en söt liten damm oxå!

Nu sitter jag hemma i lägenheten i Göteborg, det är väldigt skönt att komma hem lite, men det oxå väldigt skönt att komma tillbaka till sin egen lägenhet. Jag har precis lagat mat tills imorgon (Keldas thaisoppa med lite goa grejer i) och förberett lite för tårtan som jag tänkte ta med mig till jobbet på tisdag.

När man fyller år.. är det egetligen man själv som ska bjuda på tårta då eller ska man få en? Bästa att ta det säkra före det osäkra iaf, så man inte står dät på sin stora dag, tårtlös! Hemska tanke, det vill man ju inte råka ut för! ;o)

Nu ska jag invänta X-men 3.. kanske en av världshistorien bästa filmer! *tihii* TAKE CARE!
Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i förskott. Man tycker ju att man borde bli bjuden på tårta när man fyller år men på vårt jobb är de den som fyller år som själv tar med sig tårta.

Postat av: Emily

Jäklar vilken snygger vovve!!

2009-05-25 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91