Helgmys!


I lördags så traskade jag, Åsa och Emily in till stan i det underbara vädret! Där mötte vi upp Emelie för shopping, lunch samt lite hejande på löparna i Göteborgsvaravet. Det var galet mycket folk istan, men faktiskt rätt lugnt i affärerna. =) På kvällen var vi hemma hos mig och njöt av grillat, Rosé och en massa gott godis! Självklart så tittade vi på Eurovision Song Contest! En av oss höll ut hela vägen ända fram till tolvslaget... och det var inte jag *hehe* Slumrade till och vaknade av mina egna snarkningar, charmigt! =) *tihii* Heja Norge säger jag bara! Vi var alla eniga om att låten var riktigt skön!

Tack tjejer för en jättemysig helg!
Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv: Du var ju blond i headern så tyckte inte de behövdes :P



Ha en trevlig kväll du också :)

Postat av: Eva

tjejkväll=mys! Borde man göra oftare =)

2009-05-17 @ 22:30:49
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Emily

Tack själv gumman! Alltid lika roligt att hälsa på dig! Ses förhoppningsvis till helgen...och nästa helg med! KRAM!

2009-05-18 @ 06:58:01
Postat av: Åsa

Ja, det var verkligen en toppenhelg! Tur att man är utrustad med så underbara vänner =)

2009-05-18 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91