En bra början på 25-års dagen.. =)

Dagen började med en massa mysiga grattishälsningar och när jag kom till jobbet imorse så stod det en stor bukett med rosa rosor på mitt skrivbord från en kolega, så himla glad jag blev! Sen kom en annan kolega förbi med en Aladdin ask. Efter det var det möte varefter jag fick jag två chokladkakor av en annan kolega. Vi tio så skulle jag ha möte med Kina, men det blev hastigt och lustigt inställt och de lurade in mig i fikarummet. Där hade mina närmaste kolegor smugit sig in utan att jag märkt nåt. Anna hade bakat en jättegod chokladmoussetårta och jag fick ytterligare fem chokladkakor och en påse med Lidt-kulor! *asg* Det verkar som att min förälskelse för choklad inte har gått mina kolegor obemärkt förbi! På lunchen åkte jag, Anna och Jossan till Långedrags världshus och käkade lunch, hur gott som helst och söta Jossan bjöd på hela kalaste, stort tack gumman!


I eftermiddag ska jag bjuda mina kolegor på tårta och kakor. Mycket onyttigheter idag, men man fyller ju bara 25 år en gång! *hehe*

Föresten glömde skriva att igår när jag och Emelie fikade så hade hon tagit med ett litet ljus som hon satte ner i bakelsen, tände och sjöng en liten trudilutt! Hur gulligt som helst!

Efter jobbet så blir det en liten shoppingrunda och sen middag med Anna!

Tack alla för att ni förgyllt min dag och fått mig att känna mig speciell!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis :)

Postat av: Anonym

Du är speciell! =) Grattis och puss!

2009-05-26 @ 20:03:34
Postat av: Maja

GRATTIS! Låter som att du har en toppendag! :)

2009-05-26 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91