Dagens klädsel + uppvärmning inför 25-års dagen =)


Kjol från Åhlens (frk), tröja från H&M, strumpbyxor (aningen för ljusa, lite kärringvarning ver det hela!), vita pumps med kilklack från Vagabond, stor sötevattenpärla i silverkedja köpt i Kina.

Idag fikade jag med Emelie efter jobbet på
Brogyllen. Jag gått förbi där massor av gånger och kikat in och tyckt att det sett så genuint och gott ut, som ett riktigt konditori ska se ut! Och jag kan bara meddela att det var precis lika bra som jag hoppades på. Som en liten tjuvstart på 25-års dagen imorgon så bjöd Emelie på fikat (söta du!) Det blev en god macka, en kladdig diambrownie och te, supergott! Vi satt ute i nästan två timmar och njöt av solen och beskådade när en spårvagn tappade hela frontpartiet *hehe*

Hehe.. när jag skulle gå på toa på cafét så stod det en tjej utanför och väntade och suckade och sa att hon stått där i typ en kvart och väntat. Hon började gnälla och spekulera i vad som kunde ha hänt där inne. Hyffsat pinsamt för henne där inne för dörren var inte precis supertjock så hon hörde förmdligen allt. Diplomatisk som man är så nickade jag mest lite *hehe* Ut kom iaf tösen efter ytterligare fem minuter och beklagade sig över en dålig mage, stackars brud!
Kommentarer
Postat av: Staffan

Du är ju jättesöt älskar att titta på söta tjejer i nylonstrumpbyxor framförallt benen och fötterna/fotsulorna,hoppas på fler bilder.ps dina nylonstrumpbyxor är toppen tycker jag

2011-05-19 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91