Dagens klädsel + svammel



Klädsel: Svart kjol med fickor från Åhelns eget märke frk, turkos topp från Vila, svarta strumpbyxor, svarta lackpumps från Vagabond, halsband från Wedins, stor herrklocka köpt i Kina.

Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett kuvert från min konsultfirma innan för dörren. Darrig som man är i dagens läge så var min första tanke att nu står det väl att "vi beklagar men vi måste tyvärr säga upp dig med omedelbar verkan" Det naturliga hade väl kanske varit att gissa på att det lönebeskedet, men det kommer aldrig innan lönen i vanliga fall, men idag så gjorde det som tur var det!

När vi nu ändå är inne på ett så spännande ämne som post.. Jag fick mitt nya visa-kort idag oxå. Mitt förra slutade fungera så jag har varit utan ett i nästan en vecka och jisses vad handikappad man känner sig! Igår när vi var på IKEA till exempel så höll jag på att scana in varor i självbetjäningskassan när det slog mig att jag bara kunde betala med kontanter.. Men frukta icke, det löste sig bra, en i personalen hjälpte mig så jag kunde betala i en kassa.. Mucho intressant va? *hihi*

Ska bli såååå underbart att vara ledig i fyra dagar! Tror jag är hemma här i Gbg och slappar de första dagarna och sen åker jag nog hem till Falköping över helgen och äter en chokladig, kladdig och god tårta.. ;o)
Kommentarer
Postat av: Emmeli

SV: Tack så mycket! Kan inte bli annat än fina bilder med det underbara vädret vi haft idag :)

Postat av: Sarah

Vilken fin blogg du har!

2009-05-20 @ 21:13:23
URL: http://sarahbelkhokh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91