Dagens klädsel.. ibland står tiden stilla..

Idag har minuterna krypt fram olidligt långsamt på jobbet! Trots att jag har haft rätt mycket att göra så känns det som att jag kollat på klockan varje halvtimma! Fattar inte att vissa dagar är så..


Efter jobbet så var jag iaf på Ikea med Jossan å köpte lite småsaker.. Var bla ute efter en slev till min bålskål, men det verkar ju vara omöjligt att hitta. Villa ha en slev med en liten "böj" på slutet så man kan hänga den på kanten så att din inte åker ner..


"Inevg" det nya löshåret idag. Känns såååå mycket bättre och finare än utan! Det är otroligt vilken skillnad några tussar hår kan göra *hehe*


Klädsel idag blev den aprikosa skjortan jag köpte på VeroModa i Oslo, svart topp, svarta kostymbyxor från Esprit och svarta pumps från Vagabond.


Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta Desperate Housewives.. =)


Ha det bäst vänner!

Kommentarer
Postat av: Randy

Vad mysigt med DH, älskar det programet ;)

Postat av: Zandra

Sv: Dem finns att köpa på hemsdian nu :)

2009-05-20 @ 17:29:04
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Ploppen

Hej! Hur snygg är inte du på en skala? :) maila mig! ..såg din blogg av en slump när jag googlade.

2013-12-06 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91