Stackars tös!

Sitter och slökollar lite på Den rätte för Rosing.. Snacka om förnedrings tv! Det är nästan så att jag tycker synd om henne! Fan va mycket skit de snackar bakom hennes rygg! Totalt nedvärderande och respektlösa kommentarer. Jag kan slå vad om att alla utom ev Ludde (eller vad han nu heter..) enbart ställde upp för publicitet at för att få resa! Dessutom så hörde jag en fågel kvittra i mitt öra idag att det var ca 100 personer som sökt till programmet och inte en miljon... Det förklarar ju varför kompletta idioter fick vara med.. får jag har svårt att tro att utav en miljoner killar så var de här killarna de enda "guldkornen" man kunde hitta.. Nog om Rosing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91