Senaste shoppingen!


Hade läst mycket gott om den vattenfasta pennan Crayon khol från Lancôme så jag var tvungen att köpa den och testa själv. Den är lätt att måla med och sitter bra och smetar inte ut sig runt ögat under dagen. Min förhoppning var att den även skulle sitta bra innanför den nedre fransraden, men det var det tyvärr sämre med, där var den inte bättre än min gamla penna från H&M. Dock så var det faktiskt ett stort plus att den inte la sig under ögat!

Eftersom jag hade 30% på Lindex så var jag tvungen att köpa den här söta somriga blusen. Kommer bli fin fin till ett par slitna jeans!
Kommentarer
Postat av: Daniella

Bra fråga! Jag tror dom var ganska normala, men dom blir nog perfekta att göra cupcakes i! Men du kan ju gå in på länken i inlägget och kolla! :) söt tröja!

Postat av: A m a n d a

Blusen var jättesöt! :)

2009-03-23 @ 20:19:40
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: delinda

åh vilken söööt blus =)

2009-03-24 @ 11:06:44
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91