Önskelista!



Man kanske kan tycka att det är lite för tidigt att skriva en önskelista till en 25-års dag som inte infinner sig förän den 26 maj.. Och det kanske ni har rätt i, men jag är så stolt över mig själv att jag överhuvudtaget har lyckats knåpa ihop en lista! Följande hade varit trevligt att få.. ;o)

* Plattång från GA.MA ceramic cp1 (finns bla hos Eleven.se)
* Silverring från Miss Dee
* Eye dust från Make Up Store i någon snygg grön färg, gärna en som skimmrar lite i guld.
* Soda Streamer
* Verktygslåda med en massa bra och ha grejer så som en slagborr, hylsnyckelsats, sandpapper, såg etc
* En antik jordglob, helst med belysning, max 34 cm hög
* Ljuslykta i vitt från Design House Stockholm

Är jag inte duktig som kommit på så många bra saker så säg.. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91