Jag älskar smågodis men hatar kyla!


Nu har vintern kommit till Göteborg! =( Varför ska snön alltid promt komma i mars och inte i december när man vill ha den!? Sitter här med dubbla raggisar och fårskinnstofflor framför värmefläkten. Fy farao vad jag hatar att frysa! Men detta är nog knappast någon nyhet för de som känner mig *hehe*

Anna tipsade igår om en godisaffär som heter
4-gott och skulle vara en av Göteborgs bästa så idag efter jobbet tog jag mig dit för att ladda upp lite inför helgen. Jag kan inte fatta att jag bott i Göteborg ett helt år utan att känna till denna fantastiska affär! Jag har inte sett så många olika sorters smågodis på ett och samma ställe i hela mitt liv! Fattar inte att inget berättat om den för mig tidigare! Jag vet, jag är patetiskt lyrisk över denna upptäckt, men jag är en riktigt smågodis knarkare (iaf på helgerna)!

Nu ska jag koka mig lite banangröt :o) Fick en plöstlig craving efter detta.. helskumt! Ciao!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är vi två! Mer godis och mindre kyla röstar jag på! ;)



/Lifely.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91