I stan utan att shoppa!


Ja ni läste rätt! Idag efter jobbet så gick jag och Anna på stan en sväng och jag köpte ingenting alls! Sug på den ni! *hehe* Nåja, vi käkade sushi och fikade, men det tycker jag faktiskt inte räknas som shopping! Imorn blir det en runda på stan med Josse, får se om jag är lika duktig då! =) Hur som helst så tänkte jag iaf spana in sakerna ovan från Åhlens. Hur fint hade det inte varit att baka en sockerkaka i form av en ros eller cupcakes i rosa formar! Måste införskaffa lite fjädrar till mitt påskris som jag släpat in oxå, just nu så ser det hyffsat tragiskt ut där dt står på bänken å skräpar!
Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja, så bra! Härligt att du fastnade för prylarna från Åhlens ;)

Postat av: Anna

Vilka söta

2009-03-26 @ 17:34:17
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91