Fooling around.. =)

Igår inveg jag och Åsa min nya blender och blandade lite goa drinkar! Eller ja, egentligen så blev det bara en sorts drink, men go va den! Vi mixade is, sprite, tropsik juice och Smirnoff apple.

Vid halv elva tiden så drog vi in till Bliss, det var lugnt i början men det kom igång rätt snabbt! Men en sak förstår jag verkligen inte.. Bliss är en bar utan dansgolv.. så långt är jag med, men varför varför varför ska de envisas med att höja musiken så mycket att det blir omöjligt att prata med varandra utan att skrika i varandras öron???

När vi tröttnade på att skrika så drog vi till Excet för att shaka asset lite. Det var bra musik som vanligt så tiden flög iväg! Jag gillar vekligen Excet på det sättet, för man VET att de alltid spelar bra musik (hiphop RnB)!  Sen att det är en jäkla köttmarknad det är ju en helt annan historia *hihi* Längtar till våren då alla uteterasser öppnar, då känns alla clubar så mycket större och softare!

Innan vi gick så kom vi på den brilianta idén att ta lite fina kort på oss. Som vanligt så urartade det, men vi hade väldigt roligt.. åt oss själva! *asg*

Tillslut så fick vi även till några normala kort! Vi konstaterade även att min utseende ålder sjönk ungefär fem år med uppsatt hår.. och numera så ser vi ju självklart det som något positivt! *hehe*
Kommentarer
Postat av: Åsa

Mycket goda drinkar och en härlig helg! Looove ya hunny!

2009-03-08 @ 20:37:32
Postat av: Josefina

De måste jag testa =)

Tack för tipset!

Postat av: A m a n d a

Svar: Tack så mycket! :)

2009-03-08 @ 22:05:08
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: miss linde

cutie, hoppas du får en underbar start på veckan ! =)

2009-03-09 @ 06:59:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91