Flytta till Kina i tre månader?

Det är det som är den stora frågan.. Jobbet vill eventuellt ha mig i Kina inom några veckor och i cirka tre månader framåt. Detta innebär att jag missar min 25-års dag och hela jävla sommaren! Jag känner mig väldigt kluven för samtidigt så är det en bra erfarenhet och det skulle förmodligen vara väldigt utvecklande! Hade det varit i oktober och tre månader framåt så hade det inte varit något snack om saken, men att ge upp sitt liv och sommaren i Sverige i utebyte mot ett varmt och kvalmigt Kina känns sådär.. Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad häftigt ! Inom vilken branch jobbar du ?



mvh

Postat av: Tb

Självklart ska du åka i väg, du har många somrar framöver i Sverige. Passa på och ta chansen att verkligen få göra något speciellt!

2009-03-31 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91