Djävulskt söt!



Hallå vänner! Nu är jag tillbaka i Gbg! Jag har varit i Trollhättan i helgen och varit hudvakt åt det här lilla söta monstret tillsammans med Åsa *hehe* Wille är verkligen bedårande söt, men galet busig och bitig. Tack gode gud för att jag inte har en valp på heltid, jag är helt slut efter en helg (och då var det ändå Åsa som fick gå upp på nätterna och kissa av honom) *hihi*

Annars så har helgen varit väldigt lugn. Igår så bakade vi lite smaskiga kanelbullar som vi tryckte i folk som kikade förbi och på kvällen kollade vi som så många andra på melodifestivalen. Jag tycker det va lite kul att hon som vann vann (minns inte vad hon hette) Jag tror att hon blev mycket gladare och mer överraskad än vad tex EMD eller Måns Semelröv hade blivit om de vunnit!

När jag kom hem idag så slängde jag på mig fritidskläderna och gav mig ut på en promenad. Vilket härligt vårvädert det var i eftermiddag! Mer av den varan tack! =)
Kommentarer
Postat av: Åsa

Semelröv....hahaha...hahaha..ohh, vad flamsig jag blev nu då...haha...det är nog tröttheten som smyger sig på. Vad skönt det ska bli att sova en hel natt utan pip =) Vill inte tänka på hur det blir att skaffa barn nån gång i framtiden! Sov gott gumman och tack för en mysig helg!

2009-03-15 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91