Dagens klädsel + svammel


Nej jag har inte gått och fått ont i magen igen.. det var vad mina föräldrar trodde när jag inte bloggat på en dag *haha* Jag har bara haft det väldigt trevligt! =) Igår kväll så var jag på
Jensens och käkade med Emelie och Åse. Det blev tacotallrik, vitlöksbröd och liiite för mycket glassbuffé till efterrätt! ;o) Vi pratade om ditten och datten och hade riktigt mysigt! Både de här töserna jobbar med utsatta i samhället (riktiga hjältar med andra ord..), men jag måste erkänna att man blir lite smått skrämd när man hör dem berätta om vad det är för typ av folk som driver runt på gatorna. Det där sista borde jag förmodligen inte ha skrivit för då förbjuder väl mina föräldrar mig att gå ut ensam efter mörkrets inbrott ;o)

                        

Idag så har jag varit på Bio med några töser och sett Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" Filmen var kanon och Noomi Rapace var fantastisk i rollen som Lisbeth Salander! Jag tycker att filmen speglade boken riktigt bra. Nu var det iof ett tag sen jag läste den, men känslan fanns lixom där.

Dagens klädsel: Jeans leggings från Gina. Svart jättegammal tröja från Only. Svarta over knee mocca stövlar från Bianco. Halsband från H&M och stor herrklocka från Kina.
Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul att filmen var bra, jag ska ju se den imorgon. Och imorgon ska jag ju även komma till dig! Weeee =) Ska bli kul att ses! Puss på dig

2009-03-05 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91