Dagens klädsel + svammel

Gud så skönt det är att det numera är ljust när man vaknar! Det gör det sååå mycket lättare att gå upp! Upptäckte att jag inte behöver fota med blixt längre heller, dock så gör detta att man måste stå ruskigt still för annars blir det suddigt, har inte den bästa av kameror. Så om ni ser lite stela leenden framöver så vet ni vad det beror på *hehe*

Jag håller på att baka bröd. Hittade ett recept på nätet som verkade gott så jag modifierade det lite och slängde i sånt jag gillar och som min mage mår bra av.. =)

Dagens klädsel blev följande:
* Skjortklänning- H&M
* Bruna leggings- GT
* Brunt bälte- Vero Moda
* Stövlar- Don Donna
* Armand- H&M & Indiska (tror jag)

Imorn är det den stora våffel- frossar- dagen. Idag tog jag med mig våffellagg, smet å grejer till jobbet för att förbereda lite så imorn ska det frossas i våfflor!

En annan bra sak med imorgon är ju förståss att det är löning och det är ju aldrig fel! =)

Om en timma så är det Den rätte för Rosing. Ska bli intressant att se om Linda är lika tråkig och ointresserad som vanligt och om grabbarna är lika nonchalanta. Har man inget eget kärleksliv så får man ju gotta sig i andras.. *hehe*

Sist men inte minst så är det ju Desperate Housewives klockan nio vilket är i princip det enda programmet jag verkligen följer (det och Project Runway)!

Gud vad jag svamlar, men jag måste ju fylla ut utrymmet här till höger.. ;o)
Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt! =)

Postat av: Tarziii

Fint:D

2009-03-24 @ 19:20:54
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: delinda

jättesnyggt ;)

2009-03-25 @ 12:21:59
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Daniella

Ja du får göra det! :) fin outfit, trodde först det var en katalog bild hehe



Har sett alla desperate avsnitt som kommit ut i usa, och det blir spännande!!

2009-03-25 @ 16:16:22
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Gud....Va Snyggt!!!

2009-03-25 @ 17:26:41
Postat av: Linda

Tobbe: Tack grabben!

2009-03-25 @ 22:06:58
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91