Dagens klädsel + svammel


Hej på er! Då var det fredag igen, den här veckan har gått med rasande fart! Men det gör det inte mindre skönt att det är helg igen! =) Det blir en lugn fredagskväll för min del idag. Jag har varit och handlat taper och kontakter idag samt slipat och grejat klart i hallen så nu är det bara att smälla upp tapeterna! Det blev offwhite tapeter med begie medaljonmönster på, tror det kan bli fint.. =)

Imorn är det som sagt TUR2009 mässan som står på schemat. Om det är fint väder så har jag stora planer på att promenera bort till mässan. Men vi ska mötas upp där vid tio-tiden och jag är ju som bekant inte så morgonpigg så det återstår väl att se hur det blir med den saken *hihi*

Föresten.. nu är våren här! Och hur vet man det då? Jo, det luktar koskit! *hehe* Ett mycket säkert vårtecken! Upptäckte det idag.. =)

Dagens klädsel: Block-mönstrad klänning från H&M. Grå kavaj från Vila. Svarta leggings från Cubus. Svarta over knee mocca stövlar från Bianco. Stor herrklocka köpt i Kina. Halsbandet är egenkomponerat.
Kommentarer
Postat av: MissCM

Snygg outfit!

Postat av: Empa

Så de luktar koskit även i storstan alltås?? ;)

2009-03-20 @ 22:02:07
Postat av: Linda

MissCM: TACK!



Empa: Uppenbarligen! Annars så brukar ju det vara ett bra tecken på att man närmar sig Fkp..hehe

2009-03-20 @ 22:57:45
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91