Vår båt inför nästa helg- Oceanis 393


Här kommer lite trevlig info till mina seglings kompanjoner nästa helg! =) Båten som vi ska segla med heter Oceanis 393 och är 12 meter lång, fyra meter bred, har åtta sovplatser och (håll i er nu..) TVÅ toaletter! Det sista känns vädligt skönt med tanke på att vi är åtta brudar som ska ge oss ut! Men nästan bäst av allt är att SMHI lovar sol och över 25 grader hela helgen! Trots detta så skulle jag ändå rekomendera er att ta med ett par långbyxor, nån tjocktröja och en vindjacka för det kan ändå bli kyrligt om man seglar och det blåser. Och glöm för tusan inte bikinin och något gott att dricka! Själv så tänkte jag satsa på Rosé och X antal cider som kan vara gott att ha under dagen.. =) Packa allt i en så liten stuvvänlig väska som möjligt så kastar vi loss på fredag! Skepp ohoj! *hohoho*
Kommentarer
Postat av: Emily

Den är ju jättestor!! Längtar jätemycket!!

2009-06-23 @ 16:56:21
Postat av: Tb

Super nice!

2009-06-23 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91