Nya slimmade jeans & romantisk tunika


Har ju mina stortighta svarta byxor som jag köpt på H&M, men även om de sitter bra så är de verkligen inte bekväma för det är verkligen noll stretch i dem så i helgen köpte jag de här från Only istället och de känns verkligen mycket skönare! Sen introducerade Anna mig för en "ny" affär på Backaplan som låg typ vid Systembolaget. Har helt missat denna affär tidigare då den ligger lite dold, men den visade sig vara riktigt bra. De hade kläder från bl a Esprit, Vila och Only. Där köpte jag den här söta tunikan! Känns som att den kan bli ett alternativ till Midsommar om det inte blir toppen väder..
Kommentarer
Postat av: Fattybom

Väldigt söt tunika och smart tänkt där, till midsommar :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91