Lite nya grejer!


Jag har blivit riktigt duktig på att ta hand om mitt hår sen jag blekte det. Jag insåg att om det inte ska se ut som svinto så gör jag nog bäst i att ta hand om det. Var annan gång jag duschar så tar jag i den här inpackning från Loréal mot slitet hår (finns hos frisören). Jag har inte varit mycket för inpackning förut, men sen jag börjat med den här så har jag insett att den verkligen hjälper! =) Sen köpte jag värmeskyddande kräm och spray från PHC. Sprayet luktar gott och ger lagom mycket stadga!

Bolagret införskaffade jag ett drinkmått och på Åhelns köpte jag ett halsband i silver, köpte ett lika dant i guld för ett tag sedan som jag älskar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91