Jag vill gå barfota på en äng!


Jag längtar efter att få gå barfota på en vacker äng och dra händerna genom gräset. Jag vill plocka en vacker bukett med blommor som jag så ofta gjorde när jag var liten. Jag vill stå och titta på korna när de nyfiket iaktar mig. Jag vill lägga mig mitt ibland allt det gröna, känna värmen från jorden och blicka upp mot en vacker blå himmel. Jag vill ligga kvar och lyssna till vinden som sakta sveper över fälten och ta med sig alla orosmoln och de moln som dröjer sig kvar vill jag fantisera ihop till knasiga figurer. Jag längtar bort från stan och allt oäkta och ut på landet där allt är som naturen vill att det ska vara.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, jag förstår känslan. Och håller med! Mmmm, så härligt det är att vara ute i naturen =)

2009-06-16 @ 21:50:35
Postat av: Åsa

Det var Åsa som skrev nedanstående, bara så att du vet ; )

2009-06-16 @ 21:51:40
Postat av: Åsa

hahaha...vad fel det blev. Jag går o lägger mig ; )Vi hörs imorgon! Köss på dig

2009-06-16 @ 21:52:44
Postat av: Tb

Glad midsommarhelg allihopa!

2009-06-18 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91