Inte visste jag att jag hade lockar!

Eller ja, kanske inte lockar precis, men iaf lite vågor. Jag permanentade mig för typ två år sen och jag trodde att det växt ut för länge sen.. Jag kanske till och med att fått lite naturliga vågor, yey me! *hihi*

Testade att färga ögonfransarna med Depends snabb färgning, himla smidigt måste jag säga, men jag har väldigt tunna fransar (tydligen) så det blir ändå inte så mycket effekt, fast lite bättre blev det iaf! =)

Ögonbrynen färgade jag i förrgår, är tyvärr begåvad med helt genomskinliga bryn och fransar.. tur att det finns hjälpmedel!

Har även lyckats få lite färg och fräknar oxå, somrigt! Min hud har blivit så otroligt mycket bättre på sista tiden, knappt några blemor alls! Om jag tänker efter så ser jag faktiskt ett samband med det och att jag solat solarie en gång i veckan sen jag kom tillbaka från Tunisien. Undra om det är det som gjort susen?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91