Gomooooron!

Sitter här och sörplar på mitt nya favoritte, Blåbärste från Friggs, det är supergott och smakar som blåbärspaj! *mums* Till det äter jag mitt goa hälsobröd med valnötter i och en massa frön på! =)

Idag tänkte jag gå en sväng till stan, men sen kom jag på att det är ju för bövelen Sveriges Nationaldag, dvs nu mera en helg dag, dvs alla affärer kanske inte är öppna.. =( Nåja, det blir nog en vända iaf! =)

Va riktigt mysigt igår med ett litet film-maraton. "I taket lyser stjärnorna" var jättebra och sorglig! Jag hulkade mig igenom så gott som hela filmen *hehe* Den var helt klart se värd och man fick sig en liten tankeställare, gilar filmer som framkallar sånt!

"The day the earth stood still" är en fantasy film, vilket jag gillar! Det är så där lätt och intelligensbefriat att kolla på =) Hur som helst så måste jag säga att jag gillade den, coola special effekter, men det var ändå tillräckligt mycket drama för att inte kännas alltför överdrivet (som tex Terminator- filmerna gör!)

Ha en riktigt toppen dag så hörs vi sen!

Ps. Om ni hade tänkt fira Nationaldagen idag och befinner er i Gbg så kan jag meddela att man man göra detta på Liseberg OCH det är gratis inträde mellan kl 12:00 och 14:00! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91