Fixardag!

Efter en mycket god frukost bestående av hälsobröd, nygjord lemon curd och blåbärste så satte jag igång att rensa ur min klänningsgarderob. Hittade lite saker som jag glömt att jag hade! *hihi*

Efter det gav jag mig på på att sy upp en klänning och lägga ner ett par byxor, tråkigt, men väldigt skönt när det är gjort! Hittade äntligen ett par fritidsbyxor som satt bra och var hyffsat långa (iaf tillräckligt långa för att bli bra när de väl var nedlaggda *hihi*) För korta vida byxor är det fulaste som finns! Är de tighta där emot så är det ju numera modernt om de är "för korta" vilket passar en långis som mig alldeles utmärkt! *hehe*

Sist men inte minst så rensade jag ur och rengjorde mitt badrumsskåp. Det var fruktanvärt välbehövligt kan jag lova! Det är otroligt vad mucket gamla produkter man samlar på sig som man kan slänga!

På översta hyllan står mina favoritparfymer:
* CK Summer (vardagsparfym som vi fick när vi jobbade på ett kosmetika lager i Syndey)
* Armani Remix
* Victoria Beckham
* Versace crystal *love it!*

Nu borde jag  ta tag i att sätta in resten av korten och laga mat till veckan, men det är jag inte lika sugen på! *hehe*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91