Dagens.. svammel..


Byxor från Esprit, tröja från MQ, pumps från Vagabond, halsband från Åhelns.

Idag har jag varit och lämnat tillbaka de svarta byxorna jag köpte på Foji i helgen, de var felsydda så sömen på ena benet hamnade nästan på framsidan längst ner. Det var inga problem att returnera dem, sånt gillar vi! Ibland kan det bli ett jäkla tjaffs tycker jag även fast plagget faktiskt inte är som det borde, men här var det som sagt inga problem, plus poäng till dem! =) Jag köpte ett par nya byxor på H&M, men de kändes lite för stora så de kankse får åka tillbaka de oxå =( Hur svårt ska det vara att hitta ett par sköna svarta stuprör med mycket stretch i?!

Nu ska jag lägga mig framför tv:en och invänta Desperate Housewives! Ciao!
Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Ja, den är sjukt snygg på ryggen! Kram

Fin blogg förresten.

Postat av: LINDA

Vilket fint halsband! Det passar verkligen på dig!

2009-06-10 @ 15:00:35
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Fattybom

Sv: Ja, fast det är väl helt omöjligt att INTE hitta något en dag på stan? ^^ Kanske om man har mensvärk, skoskav, pms och en tjatig pojkvän? Då hade jag kanske inte hittat något..

2009-06-10 @ 15:37:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emmelie

sv: Jag klippte faktiskt bort lappen strax efter att bilden togs :P. Kram! <3

2009-06-10 @ 16:51:54
URL: http://lifelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91