Dagens klädsel + svammel


Mörkblå skjortklänning från H&M (inhandlades på rean igår för 98 kr), leggings från H&M, lackskärp från Rut mfl, svarta pumps från Vagabond, stor herrklocka köpt i Kina.

Jösses vilken suddig bild det blev! =( Nåja skit samma, man ser ju vad det föreställer iaf *hihi* Ja det vill säga ett blåbär med en tomat på toppen, fattar inte vad som gick fel med maken idag.. använde till och med mindre underlag än vanligt, jag kanske helt enkelt är naturligt tomat-röd! *asg* Näää.. jag gissar oh hoppas på att det helt enkelt bara är kameran som spökar.. Jisses vad jag svammal.. idag är rubriken verkligen passande!

Vad tvungen att kila ner på stan efter jobbet för att köpa en knapp som lossnat. Gick in i "knapp-affären" som ligger vid Café Vanilj, jag har ALDRIG sett så mycket knappar i hela mitt liv, det var heeelt enormt! Men undra om de verkligen kan tjäna så mycket på den rörelsen.. Jag upptog väl kanske 3 minuter av kassörskans tid (och innan det hade jag väntat i 15 på min tur..) och då köpte jag två knappar för 3,50:- /styck.. Ja ni fattar säker vart jag vill komma.. =)

Köpte även mitt tredje par svarta tight byxor den här veckan.. men frukta icke, de andra två har jag redan lämnat tillbaka.. OCh nu sitter jag här i soffan och försöker spänna ut de senaste.. liiiite för tighta, men jävligt schysta och långa i benen! Vill att de ska passa!

Nu ska jag kolla film! C ya! Kraaaam!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91