Chokladdoppade jorgubbar!


Jag har aft en riktigt skön dag idag. Först så gick jag in till stan, passerade Slottsskogen där jag fick en liten dos av Nationaldagsfirande. Istan köpte jag en massa bra grejer och käkade sushi till lunch. Efter ytterligare lite shopping köpte jag med mig en tidning och satte mig på ett café i Haga med en kopp te och mandelbiscotti. Sen promenerade jag upp till Meddo och solade en sväng, efter det så ringde Anna och vi tog en otroligt god glass på "
Lejonet & Björnen", tror jag valde chilichoklad, nutella och äppelpaj, mycket gott!

Nu har jag precis satt mig i soffan efter att ha doppat lite jordgubbar i choklad, visst ser de gott ut!? Jossan kommer om en liten stund och då blir det film-maraton, igen! *hehe* Har ju en film kvar av de jag hyrde och sen fick jag ett helt gäng av Anna oxå som jag måste se! =)

Hoppas ni får en skön kväll!
Kommentarer
Postat av: Bella

Fin blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91