Åsså en dagens på det.. =)


Capribyxor, rosa kofta och väska från H&M, vita pumps med kilklack från Vagabond.

VARMT är ett ord som skulle kunna beskriva vädret i Göteborg rätt bra idag! Känns inte så motiverande att sitta inne på kontoret måste jag säga! Men som sagt, man ska vara glad att man har ett jobb att sitta inne på! =) Drog till stan efter jobbet och köpte bl a lite bra och ha grejer till seglingen i helgen. Kommer bli så sjukt kul i helgen, åtta tjejer på en stor segelbåt, 27 grader och sol KAN inte gå fel! =)

Fick mitt lönebesked idag.. inte visste jag att det fanns något som hette semesterersättning, en mycket trevlig överraskning! =) Jag gissar på att den kommer att gå åt utan större svårigheter i Mexico *hehe*

Sitter och klurar på om jag inte skulle ge mig ut till Näset imorn efter jobbet igen.. packar nog ner bikinin för säkerhets skull! =)

Hoppas att ni har en mysig kväll i sommarvärmen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91