2 dagars outfits


Han inte lägga upp torsdagens och fredagens outfits, men eftersom jag fått tummen ur att ta korten så tänker jag banne mig lägga upp dem oxå! *hihi*

Torsdagens: Nya klänningen från Only, svarta leggings från H&M, svarta pumps från Vagabond, silverring i kedja, stor herrklocka från Kina.

Fredagens aningen trötta oufit ;o): Gammal blockmönstrad klänning från H&M, leggings från H&M, pumps från Vagabond (andra än de som jag hade dagen innan, har fem par sammanlagt tror jag..), halsband från Wedins och herrklockan som jag köpte i Kina.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91