TiKEi Mineral Makeup

Läste precis en recension över ett gäng olika mineral foundations och en av de som fick topp betyg var den från TiKEi, vilket gjorde mig väldigt glad för man får ge endast 129 kr för en stor burk! Tidigare så har jag varit helt insnöad på i.d., men jag tycker att priset som ligger runt 300 kr är lite väl saftigt, visst den räcker länge, men kan man få en lika bra produkt för hälften av pengarna så blir inte jag ledsen för det! *hihi*

Jag loggade iaf in på TiKEi's
hemsida och beställde några varurpover. Eftersom det är svårt att hitta rätt färg (trots en bra guid på sidan) så kändes detta ändå som en god idé att göra innan man beställer en stor burk. Varuproverna kostar 10 kr/st (exkl frakt) och räcker till några appliceringar. TiKEi's foundation innehåller 100% naturliga mineraler.

Läste för ett tag sen att en flytande mineral foundation aldrig kan innehålla 100% mineraler då dessa endast existerar i pulverfrom, med andra ord så har man tillsatt något klegg för att få den flytande, vilket inte är bra för huden! Keep in mind.. =)
Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Japp :) jag blev jättenöjd :) det är så himla kul att göra tårtor

Kram Lena

Postat av: Lena Svensson

ja dom är helt underbara :)

Kram Lena

2009-07-08 @ 13:45:48
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Cloey

JAg skulle också vilka fara dit :)

Jo det kräver en hel del övning att lära sig måla lika bra med vänsterhanden :) men nån gång ska man väl kanske lyckas lära sig det! :)



Ha en bra dag!

och kolla gärna in på www.cloey.se

2009-07-08 @ 14:25:21
URL: http://cloey.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

söt blogg! har du gjort designen själv? :)

2009-07-08 @ 14:47:42
URL: http://nathalije.blogg.se/
Postat av: E B B A

Fin blogg :)

2009-07-08 @ 16:10:14
URL: http://alltidebba.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

tacktack :) hur får man fram en sån där ruta där man kan skriva om sig själv i menyn? har undrat det ett tag ;) tacksam för svar ! :)

2009-07-08 @ 16:27:49
URL: http://nathalije.blogg.se/
Postat av: M

Hej tjejen! Bareminerals är det märket som innehåller "100 % RENA mineraler"! Sen finns det märken som skriver att dom har 100% mineraler. Men inte rena mineraler. Är hudterapeut och väldigt insatt så jag tänkte bara berätta det :)Kram

2009-08-05 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91