Mörk choklad med tranbär

Måste bara tipsa om den här chokladen som jag köpte igår. Den kommer från Hemköps eget märke innehåller 72% kakao och tranbär. Supergod va den! Tranbären var i små sega bitar och smakade ungefär som torkade jordgubbar.. =)

Missfärgade min fina vita favoritkofta igår *snyfft* Tvättade den med andra vita kläder och en t-shirt med ett svart tryck på. Misstänker att det var denna som färgade av sig, vilket känns lite skumt då jag tvättat den en massa gånger innan. Nu är iaf koftan (som jag tänkte packa ner till Mexico) sunk-vit! Ska införskaffa Klorin och Remol efter jobbet och testa med detta! Wish me luck!

Hittade till slut
Dove summer glow, soft shimmer igår. Först gick jag till H&M, fanns ej. Sen gick jag till Kicks, fanns inte där heller, där emot så hade de ett helt gäng andra Dove-produkter. Tillslut hittade jag den på Lindex, sista exet blev mitt! *muhaha*

Kommentarer
Postat av: Sandra

mm, den såg god ut :)!

Postat av: Vivvi

Testa gärna min superenkla cheesecake. Den är nästan som glass.

gottochenkelt.blogg.se

2009-07-09 @ 22:58:39
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91