Kort uppdatering fran Mexico

Hinner inte skriva sa mycket for vi ska snart aka ivag och se pyramiderna utanfor Mexico City. Igar tog vi nattbussen hit fran Acapulco, gick hur smidigt som helst! Det ar bra att aka pa natten har for da tar det halften sa lang tid eftersom det ar mycket mindre trafik da. Acapulco var great! Otroligt vacker strand! Vi bodde hos Helenes polare Irving och han tog hand om oss jattebra! Tyvarr sa akte jag pa nan bakterie sa jag lyckades med bedriften att svimma och sen fick jag feber och en mysig diare, men efter ett besok hos doktron och en massa piller sa mar jag fin fint igen! =) Aca var sjuuukt varmt, runt 40 grader pa dan och 35 pa natten, det ni! *hehe* Nu maste jag kila, lagger upp en massa fina bilder sen! Take care! Kyss!
Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman! Ni verkar ha det jätte bra och hittar på många roliga saker!! Skönt att höra att du hämtade dig från bakterien också. Ha det fortsatt jätte gott!!Hälsa de andra tösera! Många Kramar!!

2009-07-19 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91