I'm off to Mexico!


Hade gjort en väldigt detaljerad packningslista med enbart det nödvändigaste. Sen la jag fram allt på sängen och bockade sedan av från listan för att se så att jag fått med mig allt. Tycker det är rätt skönt att göra så här för då vet man att man får med allt, det är enkelt att packa och man slippeer flänga runt som en blådåre i lägenheten! Men jag fattar ändå inte att det kan bli så himla mycket grejer! Det som väger mest är faktiskt inte kläderna utan mina tre necessärer och skorna! Hoppas nu bara att jag hamnar under 20 kilo! Jag har en hyffsat stor ryggsäck som handbagage där jag packat ner det tyngsta.. synd att man inte kan packa ner necessärerna här! Jäkla terorister! =)

Jaha vänner nu åker jag snart! Klockan fyra går tåget upp till Sthlm. Där ifrån lyfter sedan flyget till NYC klockan 09:10 imorgon bitti och där ifrån vidare till Mexico, framme är vi runt nio-tiden på kvällen samma dag. Peppe kommer att ha internet så jag ska försöka hålla er uppdaterade med hur vi har det! =) Till dess.. Ta hand om er och passa på att njuta av sommaren oavsett om det är bra eller dåligt väder! =) Kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: Vice Hövdingen

Fan vad härligt det där låter! Fast o andra sidan, vad är det för fel på en äkta svensk sommar? 18 grader och ösregn...

Postat av: Josefine

Ha det så bra nu gumman! Tänk på att du missar mitt bröllop pga detta så jag hoppas det är värt det;o)



Take care!



KRAM

2009-07-09 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91