I helgen ska vi rida..!

... sånna här söta islandshästar! Jag och Åsa red några år när vi var små och sen dess så har vi försökt att göra det iaf vart annat år. Har faktiskt lyckats ganska bra. Förra året så var vi i Åre och red, var en hur mysig dag som helst med fantastiskt vacker natur! Gången innan det måste ha varit i Nya Zeeland, helt ok det med men denna gånge så var det inga islandshästar och ridturen gick lite väl långsamt för vår smak (dvs vi fick inte galoppera!)

Bild från Nya Zeeland:


Ikväll åker jag till Åsa för att träffa mina nästan-syskon-barn (dvs Åsas sysksonbarn) På lördag blir det som sagt ridning med Åsa, Emelie J och Emily! Sen är vi bjuda på poolparty, men efter de senaste två helgernas eskapader så är jag nog mer sugen på en lugn mysig hemmakväll med töserna om jag ska vara helt ärlig =) Söndagen ska jag tillbringa med mina kära föräldrar! Hoppas att det blir fint väder så man kan åka och bada nån stans! Annars så skulle jag kunna tänka mig att shoppa lite, saknar lite saker inför Mexico resan, mamma är du på?! =)
Kommentarer
Postat av: simone

Sv:Hahaha.. noo, inte knästrumpor, han hade typ beigea shorts till också eller? Ruggigt :)

Postat av: simone

Sv: Haha, tunnelseende har jag med på stan, man försvinner bort, det är skönt.Det finnss inte så mycket bra att se ändå ;) Men sådana blickar från tjejer känner jag av, på något sätt.. när man känner sig iaktagen typ ^^ Vad underbart med islandshästar, några av de vackraste djuren som finns! Skulle gärna vilja rida så som ni gör med men jag känner ju ingen som kan visa mig :] Man kanske ska anmäla sig någonstans?

2009-07-03 @ 11:32:17
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Svar: Jaså? Det är intressant hur människor kan ha så olika tyck och smak. :)

2009-07-03 @ 13:35:10
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Svar: Absolut! :)

2009-07-03 @ 13:55:40
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Låter som en jättebra idé, det ska jag absolut ha i åtanke :) Ska du hitta på efter jobbet idag? Funderar på att åka ut mot kusten någonstans, eller delsjön.. men det är ju såå många barn som skriker där, det är lite jobbigt när man själv inte har det :)

2009-07-03 @ 14:04:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tindra

Ha en riktigt bra helg! :)

2009-07-03 @ 16:07:11
URL: http://www.litentindra.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91