Framme i Mexico City!

Efter 30 timmars flygresa sa hamtade Peppe upp oss pa flygplatsen vid tio-tiden pa kvallen. Sen akte vi direkt till en super soft restaurang tog en drink och at pizza-slizes. Efter det gick vi vidare till en club mitt over gatan dar Peppe o co fixade drikbord. Stallet var jattemysigt och musiken var grymt bra! Nar klockan var 4 pa natten (11 pa morgonen i Sverige) sa kastade vi in hadduken och akte hem till Peppes och la oss och sov. Kvallen va hur kul som helst och alla var verkligen jattetrevliga och flummiga! Fattar inte att vi inte var trottare efter att ha varit uppe sa lange! Misstanker att vi gick pa lyckoenergi eller nat.. *hehe*


Hela ganget!


Helene och Peppe dansar tryckare.. typ =)


Helene och Peppe


Jag och Helene med hennes flummiga polare Tyron.. jag pussvagrade.. Helene gjorde ett battre jobb! *asg*


Helene med Tyron igen =)


Helene med vanner!

Nu har vi precis kakat frukost bestaendes av friterad tortilla, med chilisas och bonrora. Mycket gott! Ska hoppa in i duschen nu sen beger vi oss ut pa nya aventyr! Ta hand om er dar hemma sa ska jag gora det samma har borta! Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91