Förlängda ögonfransar före/efter

Igår var jag ju som bekant och förlängde ögonfransarna. Är hur nöjd som helst! Hoppas nu bara att de sitter ett tag, inte ramlar av för fort och tar med sig mina egna fransar!


Översta bilden är uppenbarligen innan förlängningen. Trots att jag försökt färga fransarna så var de fortfarande väldigt lusa och tunna. Övriga bilder i tagna igår precis efter förlängningen. Hyffsat stor skillnad eller?! =)

Fransarna är pålimmade en och en på de egna fransarna med ett svart superlim, så tanken är att fejk-fransarna inte ska lossna för än man ömsar sina egan om ni förstår vad jag menar. Jag tror hon blandade lite olika längder på fransar mellan 8 och 12 mm. Angeilka satte mellan 150 och 200 fransar på varje öga och det tog 1 timma och 45 minuter, men kändes narare som en halvtimma då hon var en superskön tjej och vi pratade om ditten och datten. Först så tejpade hon ner de undre ögonfransarna så att inte de skulle fastna i limmet och då började mina ögon tåras, sen rann mitt vänsteröga typ konstant tills vi var färdiga och tillsammans med min nästäppa så såg jag helt söndergråten ut när vi var klara *haha* Men det la sig ganska snabbt! =)

Om ni själva skulle vara sugna på att förlänga era vifftare så kan ni komma i kontakt med Angelika
här.

Kommentarer
Postat av: Katie

Det blev jättefint!

Jag funderar också på att göra något åt mina. Skulle vilja ha dom lite längre!

Postat av: MARIE

Gud vad snyggt det blev ! Nu vill jag oxå testa !

Kan man fråga vad det kostade ? :)

Ha det bra , kram

2009-07-08 @ 18:22:10
URL: http://maariehaansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Katie: Tack! Go 4 it! =)



MARIE: Tack! =) Första gången kostade det 895 kr sen kostar påfyllning 650 kr.

2009-07-08 @ 18:42:55
Postat av: Matilda

Gud vad fint det blev. Har du mascara på?

2009-07-08 @ 18:56:10
URL: http://tillay.blogg.se/
Postat av: Linda

Matilda: Nix, inte på de förlängda fransarna där upp... Nere kan man inte förlänga så där har jag mascara

2009-07-08 @ 19:35:20
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Madelene

Wooow!!! Så fint det blev!! Men priset måste ju vá superbra!!

2009-07-08 @ 22:30:15
Postat av: Linda

Madelene: Tack! Ja, det är nog lite billigare än vad det brukar vara! =)

2009-07-09 @ 09:41:38
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Rachel

Vilken skillnad!! Jättefint

2009-07-16 @ 16:02:42
URL: http://iamrachel.blogg.se/
Postat av: johannabodin

var gjorde du det någonstans? eller i vilken stad osv, och hur länge håller det typ? :)

jätte glad för ett svar!

2009-09-13 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91